piątek, 27 lipca 2012

Wyprzedaże – ciąg dalszy

Wspominałam ostatnio, że uwielbiam sezonowe obniżki cen. Co kupiłam w trakcie obecnie prosperujących wyprzedaży?

Przede wszystkim miałam nieostrożność wybrać się do do outletu Factory w Luboniu (pod Poznaniem) i odwiedzić Simple, sklep w którym już od dawna pragnęłam dokonać zakupów. Bardzo mi się podobają projekty marki, która jest, moim zdaniem, jedną z najlepszych wizytówek Polski. W sezonie, a właściwie i poza, sklepy Simple utrzymują jednak wysokie ceny, dlatego najczęściej, żeby nie robić sobie przykrości, je omijam. Tym razem trafiłam jednak na prawdziwe szaleństwo wyprzedażowe i dałam się ponieść emocjom…

Rozważnie zakupiłam jednak rzeczy, które zdecydowanie często będę mogła ubierać do pracy (w trakcie przymierzania znacznej ilości różnorodnych spódnic i sukienek udało mi się wziąć się w garść:).

                                  Simple 299,90 zł (z 549,90)



Kolejnie odwiedziłam Zarę w ramach tradycyjnego przejścia się po sklepach z moją ukochaną siostrą, gdzie zakupiłam dwie nowe marynarki.



Jeszcze przed wyjazdem do Włoch postanowiłam odrobinę urozmaicić moją garderobę wakacyjną :), więc w mojej szafie znalazła się nowa sukienka oraz bluzka.






Już mi się udało zaoszczędzić około 1300 zł. A wyprzedaże ciągle trwają i ceny są coraz niższe :) …

P &S

Źródła zdjęć: poshandsmart.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz